Blog Følg disse markedsføring tips til at få flere kvalificerede leads

Trade show tipsSelvom nye marketing ideer som sociale medier, blog og YouTube får al den omtale og hype, vil messer fortsat være en vigtig markedsføringskanal for mange organisationer.

Messer giver dig stor mulighed for at engagere sig med dine kundeemner og partnere ansigt til ansigt erhverve kvalificerede kundeemner, få mediedækning, og øge dit brand synlighed.

Men uden ordentlig planlægning og udførelse, kan du skylle en masse af dine markedsføring kroner ned i afløbet uden at få de resultater, du ønsker.

For at få mest muligt ud af messer, en velgennemført plan, der dækker dine marketing aktiviteter før showet, under showet, og efter showet er altafgørende for din succes.

Her er nogle tips til at hjælpe du kører vellykket messepromoteringer:

# 1: Vælg rigtige messe

Handel messer koster en masser af penge. Så tjek godt og vælge show klogt! Find ud af profilen af ​​deltagerne ved at tale til arrangøren. Sørg for at din målgruppe for dine produkter eller tjenester er godt repræsenteret.

Hvis showet er overkommelig og kan udsætte dig for din målgruppe, så har du helt sikkert grønt lys til at vælge den messen.

Når du har fundet et show, der passer til dine behov, informere og invitere dine kundeemner til at besøge din stand gennem personlige telefonopkald, postkort, e-mails, din virksomhed blog, og sociale netværk sider (Facebook, Twitter, LinkedIn, osv.).

Anmeldelsen og invitation skal sendes ud 2-4 uger forud for begivenheden. Også, kan du yderligere lokke dine kundeemner til at besøge din stand ved at nævne dine firmagaver og giveaways.

# 2: Valg af den rigtige personale

Dine medarbejdere repræsenterer dit brand og din virksomhed. Deres handlinger og professionalisme på messen er nøglen til at trække deltagere til din stand, at skabe et positivt indtryk på udsigterne, og at få høj kvalitet kundeemner. Som sådan er at vælge den rigtige personale og ordentligt uddanne dem afgørende for din succes:
  • Vælg folk, der har venlige og engagerende personlighed og en lille smule aggressiv. Sørg også for, at de er vidende om dine produkter og tjenester, og kan give intelligente svar på deltagernes spørgsmål.
  • Personalet skal være uddannet på hvad og hvordan salget budskab skal leveres, og hvordan man kan kvalificere udsigterne ved at stille de rigtige spørgsmål. Deltagere, der ikke opfylder profilen af ​​dine potentielle kunder skal hurtigt, men høfligt forkastes.

    For perspektiver, der passer kriterier for potentielle kunder, bør dine medarbejdere engagere dem, give dem produktdemonstrationer og besvare spørgsmål relateret til dine produkter, tjenester eller selskab.

    Endelig, ud over at indsamle kontaktoplysninger, skal dine medarbejdere bede om oplysninger, der vil hjælpe salgsafdeling bestemme kvaliteten af leads. Denne information er afgørende for den opfølgende processen.

# 3 Vælg meningsfuld og nyttige reklamegaver

Dette er et kritisk skridt, som masser af virksomheder overser. De fleste organisationer gør den fejl at give ud "billige" reklamegaver, der kan ødelægge dit brand image.

Må ikke undervurdere effekten af ​​effektive salgsfremmende giveaways. De rigtige reklameartikler styrker dit brand til potentielle kunder, og hjælper med at øge kendskabet til og synlighed for dit brand.

Dit valg af salgsfremmende giveaways skal opfylde følgende kriterier:
  • De skal være af høj kvalitet og har praktiske anvendelser - en høj kvalitet og nyttig salgsfremmende produkt vil blive værdsat af modtagerne og give dit brand et godt image.
  • De skal have lang levetid - hvis modtagerne kan bruge produktet i mange år fremover, får dit brand gentagen eksponering til nul omkostninger for dig!
  • De skal have et stort og fremtrædende branding overflade for dig at få trykt dit firmalogo, marketing budskab, og kontaktoplysninger.
Blandt det utal af reklameartikler, USB stiks med logo er af de få, der opfylder ovenstående krav. Som sådan har USB stiks blive den hotteste reklamegenstande i de seneste år.

Forskjellige modeller af tilpassede USB stiks
Different models of customized USB flash drives

Fordele ved at bruge USB stiks som salgsfremmende foræring:

  • I dagens digitale tidsalder, er USB stiks meget praktisk og er almindeligt anvendt til at gemme/kopiere/overføre fotos, videoer, musik og andet digitalt indhold.De har også en lang levetid, hvilket giver dit brand gentagen eksponering i lang tid fremover.
  • USB stiks kommer i mange forskellige stilarter og lagringskapacitet, der passer til din salgsfremmende behov. Populære stilarter omfatter kreditkort USB, træ USB (hvis du ønsker at fremme en miljøvenlig billede), key USB, lanyard USB, USB pen, etc.
  • USB stiks har prominente branding områder for dig at trykke eller gravere dit logo, business slogan og kontaktoplysninger.
En ekstra fordel, der er unik for USB stiks er evnen til at preload nøglene med din markedsføring præsentationer, produkt dokumenter eller kataloger, videoer eller noget andet du kan tænke på at få dit budskab igennem.

Desuden når de købes i løs vægt, salgsfremmende USB stiks bliver meget overkommelig!

# 4: Har en plan efter messen for at følge op med leads

Selvom du måske har gjort et fantastisk stykke arbejde på showet, er dit arbejde ikke færdig endnu! Alle disse bestræbelser vil gå til spilde, hvis du ikke har en veltilrettelagt indlæg show planlægger at følge op med dine kundeemner.

Først bør du har et system på plads til at bedømme kvaliteten af ​​hver lead. De kvalificerede kundeemner bør derefter overdrages til salgsafdeling for opfølgning.

Men kke vent for længe med at følge op på de leads du har fået. Dit salg personale skal sende e-mails og ringe til dine kundeemner umiddelbart efter showet (inden for en uge), mens dine kundeemner stadig har dig frisk i hukommelsen. Du kan også vælge at sende personlige håndskrevne noter at takke dem for at besøge din stand og inkludere dit katalog, brochure eller andre egnede marketingmateriale.

At være proaktiv i forsøget på at engagere og opprette forbindelse med dine kundeemner kan skille dig ud fra dine konkurrenter og give dig en bedre chance for at vende disse kundeemner til levetid kunder.

# 5: Planlæg en gennemgang med personale efter messen

Endelig bør du foretage en gennemgang med dine medarbejdere efter showet for at dele erfaringer og dokumentere erfaringer Disse notater skal bruges til at forbedre resultaterne af din næste messearrangør forfremmelser.

Jeg håber, at ovenstående tip vil hjælpe dig med at implementere en bedre messekampagner og få de resultater, du ønsker. Held og lykke!

Fik nogen ideer eller kommentarer, du vil dele? Giv venligst kommentarer nedenfor!

flashbay ForfatterPeter Nguyen
2 Kommentarer | Indtast din 
Matt , APG Tradeshow Displays | 03 Nov, 2011
Great post! Very useful information. I'm going to link to this article on our blog for you.

Matt Baron
APG Tradeshow Displays
Wil Porter, Ansaphone Service, Inc. | 27 Jun, 2011
On Point # 3 - meaningful give aways
I just returned from a national industry conferece where a trade show give away at a booth was 6 oz bottles of hot sauce.
I can't pack that in my carry on because it's over 3ozs and liquid - also i am not about to pack that in my checked luggage in the event it explodes al over everything ... 
A USB would have been much better and more appreciated

Happy trade showing ...
*
* Vil ikke blive vist
(hvis anvendelig)
Kommentarer fra forfatter vil blive sendt til dig via email.
Når du sender denne henvendelse vil din data behandles i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.