Blog
8 salgsfremmende strategier til at hjælpe din lille virksomhed

Branding er ikke kun for store firmaer. Det spiller også en vigtig rolle i at hjælpe små virksomheder til at vokse og skalere. Dit mærke er mere end blot et logo - det er værdierne og hvad mærket repræsenterer. I dette indlæg hjælper vi dig med at udforske de 8 brandingstrategier, der kan hjælpe med at vokse din mindre virksomhed

1) Etablere en position i dit marked

Det er vigtigt at forstå, hvad dit brand står for. Ved at have en klar plan om, hvordan du vil være kendt på markedet, kan din lille virksomhed begynde at opbygge autoritet og anerkendelse på dette område. Dette vil også medvirke til, hvordan du markedsfører din virksomhed og hvordan du taler med dine kunder.

2) Definer din målgruppe

Det lyder måske simpelt, men ikke alle er din ideelle kunde. Det er vigtigt at forstå, hvem din målgruppe er. Nogle spørgsmål du kan spørge er:

Hvor gamle er de?
Hvad er deres interesser?
Hvorfor skulle de bruge mit produkt eller deres tjeneste?
Når du har forstået, hvem du er markedsføring til, kan du derefter skræddersy dine branding og marketing meddelelser for at nå og engagere de specifikke personer, der mest sandsynligt vil købe fra dig

3) Opret branding strategier

Oprettelse af branding strategier hjælper din lille virksomhed med at opnå det samme udtryk i alle dine marketingaktiviteter. Det er vigtigt at have dette på plads, så dit logo kan anerkendes konsekvent af dets design, farver og stil.




4) Fremhæv dit unikke salgsargument

Med så meget konkurrence på markedet, hvad gør din lille virksomhed skiller sig ud? Det er vigtigt at fremhæve, hvad der gør din virksomhed unik for at skille sig ud fra konkurrencen. Dette kan omfatte faktorer som: - pris - produktvalg - interesant historie. Ved at dele dine unikke kvaliteter vil du finde at du tiltrække flere loyale kunder til din virksomhed, der deler de samme værdier.



5) Fremhæv dine kunder

Nylig forskning fra Nielsen Consumer Trust Index viste, at 92% af forbrugerne har tillid til oprigtigt, brugergenereret indhold fremfor traditionel reklame. Fremhæv dine kundeanmeldelser på din hjemmeside, sociale medier og offline marketingmaterialer dette er en fantastisk måde at opbygge tillid til og generere godt indhold til dit brand. Dette hjælper også med at skabe intresse hos andre for at finde ud af mere om dit produkt eller din service.

6) Del din brand historie

Det er svært for dine kunder at relatere til blot et logo. Derfor vil du dele din brands historie. At dele en historie om din virksomhed er en fantastisk måde at skabe et følelsesmæssigt svar fra dine kunder på. Det er dette følelsesmæssige svar, der hjælper med at opbygge tillid, som til sidst fører til salg. Når du deler din historie, vil du fremhæve dine kunder, medarbejdere og firmaets historie.



7) Del din viden gennem en blog

Oprettelse af en blog hjælper din lille virksomhed med at tilbyde værdifuld information til målgruppen. Dette hjælper med at etablere dit mærke som en myndighed på markedet. Jo mere indhold du skaber, jo mere værdi du giver til dine kunder. Til gengæld vil dine kunder være villige til at levere en e-mail-adresse eller kontaktoplysninger, der hjælper med at gøre dem til kunder.

8) Giv Branded Produkter

Branded produketer  hjælper din lille virksomhed til at øge sin mærke anerkendelse. De er både værdifulde for nye og eksisterende kunder, så længe du har valgt det rigtige produkt. Nøglen er at sikre dig, at du valgte et salgsfremmende produkt, der er praktisk for dine kunder, såsom USB-flashdrev, HovedtelefonerMobil covers  eller endda  Bluetooth® Højtalere.



Hvis du gerne vil købe nogle af vores produkter til dine salgsfremstød, bedes du udfylde vores tilbudsformular og en dedikeret Account Manager vil tage kontakt til dig hurtigst muligt!

flashbay ForfatterSarah Chambers
Være den første til at efterlade en kommentar:
*
* Vil ikke blive vist
(hvis anvendelig)
Kommentarer fra forfatter vil blive sendt til dig via email.
Når du sender denne henvendelse vil din data behandles i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.