Twister

Blog 5 Kraftfulde metoder, til at gøre folk opmærksomme på dit logo, uden at du behøver at råbe

shouting for brand exposureI mit tidligere indlæg, diskuterede jeg fordelene ved at opbygge et stærkt brand og bruge USB stiks med logo som en omkostningseffektiv metode til at opbygge brand kendskab.

Som du ved, at nøglen til at skabe stærke brand kendskab er ved gentagne gange at udsætte dit brand til din målgruppe.

Din indsats for at opbygge brand kendskab hjælpe forbrugerne med at blive fortrolig med dine produkter eller tjenester. Over tid, ved gentagne gange at udsætte dit brand til din målgruppe og ved at glæde dem med bemærkelsesværdige oplevelser, optjener du deres tillid og loyalitet. Og det betyder som regel mere salg og en lang række andre fordele for din virksomhed.

Som du allerede ved, Coca cola, Nike og McDonald allerede giganter blandt mærker. Alligevel fortsætter de med at hælde millioner af dollars på reklamer, reklamefilm, event sponsorater, og anbefalinger. Hvorfor? Det er fordi de anerkender vigtigheden af ​​at bevare deres brand identitet på markedet og de immaterielle fordele, som et stærkt brand bringer.

Heldigvis behøver du ikke at bruge millioner af kroner som disse corporate giganter for at øge eksponeringen for dit brand. Takket være internettet og et væld af andre moderne guerilla marketing metoder, du har mange lave omkostninger, men alligevel effektive markedsføring metoder til at maksimere dit brand eksponering.

Opdage disse 5 kraftfulde moderne markedsføring metoder til at opbygge mærkebevidsthed

# 1: Søg Ads Boost mærkebevidsthed

Ifølge en fælles undersøgelse foretaget af Google og Levis blev betalt søgeannoncer fundet at øge forbrugernes kendskab til Levi mærke med 23%, selvom annoncerne var ikke altid klikket på.

Udføre søgning på søgemaskiner som Google og Bing er i stigende grad blevet en populær metode for forbrugerne at shoppe og søge efter information. Som sådan, søgeannoncer er ikke blot at drive trafik til at generere salg, men også hjælpe med at opbygge mærkebevidsthed for dine produkter og tjenester.

Fordelen ved at bruge søgeannoncer er, at du har fuldstændig kontrol over dit budget og dine reklamebudskaber. Derudover kan du straks spore responser fra dine annoncer med analytiske værktøjer såsom Google Analytics.

# 2: Maksimer mærkebevidsthed og øge salget med gratis værktøj i sociale medier

Af alle de værktøjer til rådighed, sociale medier har den mest potentiale til at hjælpe dig med at markedsføre din virksomhed og øge brand eksponering. Bedst af alt, de fleste af disse magtfulde sociale medier værktøjer er gratis at bruge, hvilket giver dig samme mulighed som virksomhedernes giganter til at fremme dit brand.

Hvad er fantastisk om at bruge sociale medier værktøjer er, at du kan nå og engagere sig med millioner af mennesker, med mange af dem potentielt blive til dine perspektiver og kundeemner. Overvej disse statistikker:
  • Facebook har over 500 millioner brugere.
  • Der er over 200 millioner konti på Twitter.
  • LinkedIn har omkring 100 millioner brugere.
Der er et stort antal mennesker at annoncere til. Selvfølgelig, vil du ikke være i stand til at nå dem alle, men du kunne se den mulighed, sociale medier værktøjer giver dig.

Ifølge 2011 Social Media Marketing Industry Rapport sat sammen af Michael Stelzner af Social Media Examiner, er små og mellemstore virksomheder, der bruger sociale medie markedsføring blev realiseret betydelige gevinster i brand eksponering, trafik og salg.

Desuden har de fleste marketingfolk bemærkede, at en øget mærkebevidsthed er den største fordel ved at bruge sociale medier!

Hvis du er ny til sociale medier, vil jeg anbefale dig at starte med at bygge en Facebook side for din virksomhed og oprette din profil på Twitter. Når du har opbygget din Twitter profil og Facebook side, det vigtigste er at lytte til de samtaler omkring emner, der er relateret til din branche og produkter eller tjenester. Og engagere sig med dine kunder og kundeemner, og løbende give dem nyttige og gavnlige oplysninger, som løser deres problemer og behandle deres behov.

# 3: Lokke folk ind på dit websted med et indholdsrige blog

build brand awareness with a blog

Blogging plejede at være et modeord, som du ofte høre om. I dag er det blevet den mest magtfulde indgående marketing værktøj til at øge bevidstheden om dit brand.

Blogging er en kraftfuld platform for dig at etablere dig selv som en ekspert og en tankeleder i dit område. Du kunne blog om spørgsmål og emner relateret til industrien. Du kan dele nyttige og pædagogiske indhold med din målgruppe.

Ved løbende at tilføje høj kvalitet og brugbart indhold, får du så mange fordele. Først og fremmest, blogging er en væsentlig SEO strategi. Google er kendt for at belønne websteder med højere søkrangeringer, hvis Google bekendtgørelser, at dit websted regelmæssigt tilføjer nye og friske indhold.

Derudover kan du tiltrække opmærksomhed fra målrettede besøgende, der søger efter information relateret til dine produkter eller tjenester.

Når de kommer til dit websted, kan de kommentere på dine blogindlæg, hvilket giver dig mulighed for at engagere sig yderligere med potentielle kunder.

Her er nogle flere blogging tips:
  • Skriv i en konverserende og autentiske tone. Med andre ord, ikke være kedeligt!
  • Give nyttige indhold der informerer, instruerer og inspirerer dit publikum. Med andre ord, skrive om noget, som din målgruppe bekymrer sig om. Tips, top 10 lister, nyheder og interviews med eksperter gør godt indhold!
  • Blog så meget som du kan. Et par blogindlæg om ugen anbefales.
  • Indarbejd gode og relevante billeder i dine blogindlæg til at gøre dem mere indbydende og tiltrækkende at læse.
  • Medtag deling funktioner som digg, "Tweet dette, Facebook share, Facebook "like"" osv.
Hvis du stadig er på udkig efter en blogging platform til at bruge, Wordpress og Blogger er to af de mest populære blogging-platforme. De er gratis også!

# 4: Hvordan en overbevisende pressemeddelelse kan hurtigt øge din branding profil

Hvis du hurtigt vil profilere dit brand, så skriv en overbevisende pressemeddelelse, der er nyhedsværdi.

En pressemeddelelse kan gavne næsten alle virksomheder, uanset din størrelse. Selv om det er almindeligt brugt til at annoncere nye produkter eller nye tjenester, kan den også bruges til at annoncere alle oplysninger eller hændelser relateret til din virksomhed eller produkter/ydelser.

For at være effektiv, skal din historie har nyhedsværdi oplysninger, skrevet i journalistisk stil, og følger standard PR-format.
 
Du kan enten bruge online pressemeddelelse tjenester såsom PRWeb.com og BusinessWire.com eller du kan også sende din historie til aviser, magasiner og tv-shows.
 
Fordelen ved at bruge en online pressemeddelelse service er, at de kan sende din historie til populære nyhetesnettsteder såsom Google nyheder, Yahoo News, og en masse andre blogs og medier.

Hvis din historie er overbevisende og interessant, kan det hurtigt generere masser af reklame for din virksomhed og hjælper drive massive mængde af trafik til dit website.

# 5: Bruge online videoer til hurtigt at opbygge din stjerne kompetence

build brand star powers with online videos

Med populariteten af ​​online video websites som Youtube stiger og stiger, bør online video være en væsentlig en vigtig del af din markedsføring strategier til at skabe eksponering for dit brand og din virksomhed.

Med online videoer, giver dig dit publikum med en alternativ og sjov medie til at forbruge dit indhold som nogle mennesker foretrækker at se videoer i stedet for at læse.

Desuden videoer tillader dig at vise din personlighed, som hjælper dig med at opbygge en dybere forbindelse med din målgruppe.

Videoer er særlig effektiv til produktdemonstrationer, der giver "how to" tips og tutorials, og undervisning. Hvis dine videoer er underholdende, kreativ, eller uddannelsesmæssige, vil flere og flere mennesker ser dem, og ønsker at vide mere om dig eller din virksomhed.

Et eksempel på en virksomhed, som modtager meget fra online videoer er Blendtec, skaber af blendere.

Blendtec’s smarte serie af "Will It Blend?" Youtube videoer sendte deres brand til kendis status natten over og øget salg for dette hidtil ukendt selskab.

Deres underholdende videoer featured alle mulige usandsynlige genstande såsom golfbolde, legetøj, bolde, Rubik terninger, iPods, osv. gør kamp med en blender.



Nogle tips til at gøre din video markedsføring mere vellykket
  • Hold dine videoer kort og søde (2 - 5 minutter).
  • Bruge søgeord, der er mest relevante for dine produkter eller tjenester i titel, beskrivelse tags.
  • Sørg for at du har en "Call to Action" i din video. Hvad vil du ønsker dit publikum at gøre efter at have set din video?
  • For at hjælpe folk med at opdage dine videoer, post dine videoer på din hjemmeside eller blog samt på video-sharing sites som YouTube, Vimeo, Viddler osv. Hvis du sender videoer på din hjemmeside, skal du huske at tilføje sociale medier deling funktioner såsom da Facebook "Like", Twitter "Tweet", LinkedIn "Share", osv.
  • Fremme dine videoer ved hjælp af sociale medie kanaler, e-mails, røgsignaler eller hvad kommunikationsværktøjer, du kan finde på at dele med dine nuværende kunder, venner, familie osv.

Hvis din målgruppe samt medlemmer af medierne og blogging samfund elsker dine videoer, kan dit brand hurtigt at få anerkendelse og eksponering!

Du behøver ikke at bruge dyrt udstyr til at lave en video enten. Med din telefonens videokamera og en gratis video redigeringssoftware, såsom Window Movie Maker eller Mac iMovie, kan du oprette fantastiske videoer.

Hvis du ikke ønsker at rode med at producere dine egne videoer, kan du bruge professionelle tjenester såsom Pixability.

Skride til handling nu for at fremme dit brand!

Selvom der er mange andre billige og gratis metoder til at fremme din virksomhed og øge dit brand awareness, de ovennævnte 5 metoder er de mest magtfulde.

Ved at kombinere de ovennævnte salgsfremmende metoder med salgsfremmende USB stiks med logo , har du en stærk pakke af PR-redskaber og metoder til at skabe bevidsthed for dit brand, opbygge kundeloyalitet, og dominere dit marked. Nu, kom og tag det!

Del dine brand-bygning tips

Hvis du med succes har brugt nogen af ​​de ovennævnte salgsfremmende metoder til at øge eksponeringen for dit brand, kan du dele dine erfaringer og resultater nedenfor!

Relaterede artikler


flashbay ForfatterPeter Nguyen
9 Kommentarer | Indtast din 
Jamal , Universiti Putra Malaysia | 03 Oct, 2011
Thanks for the useful information. could you please tell me what are the strategies to build brand value with low cost
Peter , Flashbay | 03 Oct, 2011
Hi Jamal, 
Thanks for visiting our blog. If you want to build brand value with minimal costs, I recommend a combination of blogging and social media. Start a blog to share ideas and thoughts and offer tips and useful information. Then use social media channels like twitter and facebook to promote your blog content. You can also try to find blogs and forums related to your industry and participate in the discussions. The key is to establish yourself and your brand as the expert in your industry.
Jamal , Universiti Putra Malaysia | 10 Oct, 2011
Thanks so much for the useful information, I apologize for late to reply as I was in holiday around Malaysia. I am satisfied with what you have mentioned, but if we use social media to build our brand with low cost, customer may look into the material and contents of our product. do you have any idea about other factors or strategies that can help to build brand value without costing the company a lot of money
Thank you
Peter Nguyen, Flashbay | 12 Oct, 2011
Hi Jamal,
Here's a formula that I follow to create a strong and recognizeable brand.
(1) Create a strong logo for your company and your product. Your logo should be simple, easy for people to remember, and distinctive. 
(2) Define your value proposition - Value proposition is about what's special and unique about your company and your products? What can you do better than others can't? 
(3) Create visibility and awareness of your brand by various promotional methods - blogging, twitter, facebook, youtube videos, give out promotional products such as flash drives & T-shirts with your logo imprinted on them, guest blogging, public speaking, etc. All of these are low cost ways of creating brand visibility.

Now, if you are also able to deliver on your brand promise by offering a great product and providingng superior customer service, your brand value will surely increase over time. 

Hope this helps.
Jamal , Universiti Putra Malaysia | 15 Oct, 2011
Thanks for sharing with me, The information are very useful and can support me. I will look into all of these factors and strategies.
Tee | 21 Jul, 2015
Hi Jamal,

What would you do raise awareness and even increase sales for new and existing products in the pharma market as a supplier, with your main clients being pharmacies? Without changing price?
Sucheta | 12 Aug, 2017
Hi..
I work for an epublishing company. In this domain, all the competitors possess the same features. How should i be a differentiator as a company to retain my existimg clients as well as to attract new clients?
Chris Anguelov, Flashbay UK | 14 Aug, 2017
Hi Sucheta,

Thank you for your message! Differentiating your company in a homogenous market poses an exciting challenge with the potential for great rewards if you can be more successful than your competitors in doing so.

A key three-step formula that we recommend here at Flashbay is as follows:

1) Create a strong and distinctive logo for your brand. The logo should be simple, memorable and unique in its appearance, to really impact your clients.

2) Understand your comparative advantage - define and articulate what your company does differently and better than your competitors.

3) Create visibility of your brand and your key competitive differentiators. There are various promotional techniques you can use to spread the word of your company and its comparative advantage, including social media campaigns, advertising, blogging etc. 

One of the most effective and elegant tools is to distribute promotional products to your clients, such as Flash Drives, Power Banks, Speakers etc. featuring your distinctive logo and perhaps a slogan with a key message to summarise your brand's comparative advantage. This is a great low-cost way of really increasing your brand visibility and differentiating yourself from competitors.

From here, if you offer a quality product, and you are able to deliver on your promises, you will undoubtedly succeed in retaining existing clients and attracting new customers, too, enhancing the value of your company.

I hope this helps, please let me know if you have any other questions.

Chris at Flashbay
Jeremy Lawson | 02 Feb, 2018
Custom promotional USB drives are a great way to increase brand awareness. Tech items always score high due to their usability factor. Promotional items also should be based on the target audience. If the target audiences are working professionals, tech gadgets and drink ware are usable. If someone is targeting kids, colorful play items would be ideal.
*
* Vil ikke blive vist
(hvis anvendelig)
Kommentarer fra forfatter vil blive sendt til dig via email.
Når du sender denne henvendelse vil din data behandles i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.