Twister

Følg disse metoder til leadgenerering til at få nye kunder og øge dit salg

Er du en B2B marketingmedarbejder, der kæmper for at generere høj kvalitet kundeemner? De følgende 5 leadgenererende metoder kan du bruge til at fylde din kundeemner tragt og glæde dit salgsteam:

(1) Producere høj kvalitet indhold der er hjælpsom

Give væk nyttige og hjælpsomme indhold, der giver værdier til din målgruppe er en af ​​de bedste salg føre generation metoder i dag i B2B. I B2B, er salgscyklus generelt lange, med flere personer involveret i beslutningsprocessen. Du bør gøre nogle forskning og finde ud af hvad problem eller spørgsmål dit publikum kæmper med, og hvad de ønsker at lære.

Du kan derefter producere den nødvendige indhold for at løse de spørgsmål og problemer din målgruppe er beskæftiger sig med, og tilbyde dine løsninger eller indsigt. Det er vigtigt at du forsøger ikke at overpromotere dine produkter eller din virksomhed. I stedet bør indholdet være lærerigt og informativ. Ideen er at oprette dig selv som en specialist inden for dit felt. Jo mere indhold du producerer, der tilbyder værdier til din målgruppe, jo mere vil du vinde deres tillid.Og gæt hvad? Når de er klar til at købe, vil de mest sandsynligt overveje dig!

Indholdet bør være i det følgende format:
  • Blogindlæg
  • Rapport/E-bøger
  • Case Studies (proces eller metode)
  • Videos
  • Webinarer
(2) Få øjeblikkelig og målrettede kundeemner med Search Engine Marketing

På grund af den popularitet og magt søgemaskiner såsom Google har, er flere og flere mennesker afhængige af søgemaskiner til at udføre forskning og for at søge efter information, produkter og tjenester.

Som sådan er det vigtigere end nogensinde for din virksomhed at blive fundet på søgemaskiner såsom Google. Faktisk giver annoncering på Google Search netværk, du den hurtigste måde at få målrettede kundeemner.

Der er to måder at få eksponering på Google Search netværk - Organisk søg og Pay Per Click (PPC) annoncer. De organiske noteringen er gratis, mens PPC annoncer er baseret på pris pr klik basis. Noteringene til venstre under (indesluttet i den blå boks) er den gratis organiske notering. Notering på toppen og til højre (i den røde boks) er PPC annoncering.

Figure 1. Google søgeresultater
image of Google Search Listings


Hvis du er ny til Search Engine Advertising bør du ansætte en ekspert til at hjælpe dig.

(3) Messer er top at komme tættere på din målgruppe

Udstille på messer er en fantastisk måde at udsætte dig selv til nye kunder i din målgruppe.

De fleste deltagere på messer er kvalificerede kundeemner, og de er der for at kigge efter bedre løsninger til at forbedre deres forretningseffektivitet eller løse deres aktuelle problemer.

Men messer er dyre. For at få mest muligt ud af din investering i en messe, skal du følge disse marketing tips:
  • Vælg shows omhyggeligt - Gøre nogle forskning for at sikre din sandsynlige kunder er godt repræsenteret.
  • Saml en stor personale og træne dem godt dine medarbejdere skal være godt forberedt og godt trænet til at engagere potentielle kunder på messen, og de ​​skal indsamle tilstrækkelige oplysninger om efter salget.
  • Giv ud nyttige salgsfremmende produkter - salgsfremmende giveaways er et effektiv markedsføring værktøj til at opbygge brand eksponering og indynde dit brand til dine kundeemner. Bare sørg for, at du vælger reklameartikler, der er nyttige og vellidt af din målgruppe. Et af de mest populære salgsfremmende produkter til brug på messer, er USB sticks med logo eller USB visitkort . De er praktiske og sandsynligheden for, at din målgruppe vil bevare dem i lang tid. Derudover, den største fordel med USB stik er, at du kan preload dem med dit produkt katalog, videoer, PDF-filer og ethvert indhold, som du kan tænke på at markedsføre dine produkter eller tjenester og til at uddanne dine kundeemner om dine produkter eller tjenester. En populær memory kapacitet for salgsfremmende brug er 2gb usb stik.
  • Figure 2. Øge din leadgenerering indsats med USB stik med logo
    an image of Logo USB Flash Drives for lead generation

    Figure 3. Imponer dine kunder med USB visitkort med logo
    image of USB Business Cards for lead generation
(4) Netværk med udsigter i sociale medier og forum

Flere og flere mennesker er sluttet til internettet og dine kundeemner kunne findes i forskellige sociale netværk, forum og blogs.
  • Twitter - Folk bruger Twitter til at diskutere alle mulige emner. Dine potentielle kunder kan for eksempel have været konfronteret med et særligt problem, og er på udkig efter løsninger. De kan også diskutere promblem knyttet til dine produkter eller tjenester. Den rigtige måde at finde potentielle kunder på Twitter, er at søge efter nøgleord i forbindelse med dine produkter, tjenester, din branche og de problemer, dine kundeemner forsøger at løse. Ideen er at indynde de potentielle kunder til at give råd og anbefalinger og til at opbygge et netværk.
  • LinkedIn - LinkedIn er et godt sted at opbygge et netværk og få henvisninger. Hvis du forsøger at nå ud til potentielle kunder fra en bestemt type virksomhed eller branche, kan du tillid til, at folk fra dit netværk vil lede dig. Du kan også følge grupper, der er relevante for din branche, og deltage i diskussioner. Ideen er igen at tilbyde værdi til at bidrage dine idéer, tanker og svar. Over tid, vil folk udvikler tillid til dig og vil søge hjælp fra dig, når de har brug for det.
  • Forums & Blogs - Der kan være flere fora og blogs med aktive medlemmer, der diskuterer emner, der relaterer til dine produkter, tjenester eller din branche. Finde disse ved at søge på Google eller på blog søgemaskine som Technorati og engagere sig i diskussionerne.
(5) Generer bevidsthed og omtale med PR

At skabe opmærksomhed for dine produkter, tjenester eller din branche er en vigtig del af at generere kundeemner. Ved at udnytte de rette PR-kanaler, kan du hurtigt skabe opmærksomhed omkring din virksomhed. Her er de forskellige måder at udnytte PR:
  • Udgiv en pressemeddelelse via PRweb.com eller PRNewswire.com
  • Nå ud til bloggere, der dækker din branche og tilbyde en gæst blog eller en gør et interview.
  • Nå ud til journalister og redaktører i fagblade og pitche din historie.
Venligst del dine tips for lead generering

Har du haft succes med andre metoder til at generere kundeemner for B2B? Del det med os ved at kommentere nedenfor!

flashbay ForfatterPeter Nguyen
1 Kommentarer | Indtast din 
Pharmd50 , nisesite | 01 May, 2014
Very nice site!
*
* Vil ikke blive vist
(hvis anvendelig)
Kommentarer fra forfatter vil blive sendt til dig via email.
Når du sender denne henvendelse vil din data behandles i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.